Τρόποι Αποστολής - Παράδοσης

Η POLY’S RUGS TACK SHOP  σε συνεργασία με την εταιρεία αποστολών ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, προσφέρει δωρεάν μεταφορικά με αγορές άνω των 30,00€ προς όλους τους προορισμούς εντός Ελλάδας*.


*Πρόσθετη υπηρεσία αντικαταβολής για Ελλάδα 2€

 

 

·         Νομός Αττικής επόμενη εργάσιμη μέρα
Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 30,00€  (υπηρεσία αντικαταβολής για Ελλάδα 2€)
Για παραγγελίες 30,00€ και κάτω χρέωση 5,00€ (υπηρεσία αντικαταβολής για Ελλάδα 2€)

·         Χερσαίοι προορισμοί 1-2 εργάσιμες μέρες
Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 30,00€  (υπηρεσία αντικαταβολής για Ελλάδα 2€)
Για παραγγελίες 30,00€ και κάτω χρέωση 5,00€ (υπηρεσία αντικαταβολής για Ελλάδα 2€)

·         Νησιωτικοί προορισμοί 1-2 εργάσιμες μέρες
Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 30,00€  (υπηρεσία αντικαταβολής για Ελλάδα 2€)
Για παραγγελίες 30,00€ και κάτω χρέωση 5,00€ (υπηρεσία αντικαταβολής για Ελλάδα 2€)

·         Δυσπρόσιτοι προορισμοί 1-5 εργάσιμες μέρες
Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 30,00€  (υπηρεσία αντικαταβολής για Ελλάδα 2€)
Για παραγγελίες 30,00€ και κάτω χρέωση 5,00€ (υπηρεσία αντικαταβολής για Ελλάδα 2€)

      ·        Προς Κύπρο μέσω 3 -4 εργάσιμες μέρες
           Μέχρι 2
kg 15,00€, για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση ανέρχεται σε 4,50€

 

Σε περιπτώσεις δυσπρόσιτων προορισμών, όπου η παράδοση των εμπορευμάτων δεν μπορεί να γίνει κατ’ οίκον ή κατά την προσπάθεια παράδοσης δεν βρέθηκε στον τόπο ο παραλήπτης, τότε η παραλαβή θα πρέπει να γίνει από τον αγοραστή στο πλησιέστερο κατάστημα.



α.-Ο πωλητής θα παραδώσει τα προϊόντα, τα οποία έχουν παραγγελθεί από τον πελάτη και επιβεβαιωθεί από τον πωλητή, στον πελάτη στην διεύθυνση που παρέσχε ο πελάτης στην εντολή αγοράς, μέσω ταχυμεταφορών ή / και μεταφορέων που προσλαμβάνονται από τον πωλητή. Η παράδοση θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά την πληρωμή της τελικής τιμής από τον πωλητή, όπως αναφέρεται στο e-mail επιβεβαίωσης που αποστέλλεται στον πελάτη, και σε κάθε περίπτωση, εφόσον η πληρωμή της τελικής τιμής θα ληφθεί εντός 30 (τριάντα) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης από τον πελάτη.

β.-Σε περίπτωση απουσίας του πελάτη κατά την παράδοση των αγαθών, ο ταχυμεταφορέας (courier) ή ο μεταφορέας θα αφήσει μία ειδοποίηση με λεπτομέρειες, για να επικοινωνήσει με τον ταχυμεταφορέα (courier) ή τον μεταφορέα, για να συμφωνήσει σε μία δεύτερη παράδοση.

γ.-Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης επαληθεύει ότι η συσκευασία και το προϊόν ή τα προϊόντα είναι άθικτα και ότι τα παραδοθέντα προϊόντα αντιστοιχούν στο παραστατικό και στην επιβεβαίωση της παραγγελίας. Ο πελάτης πρέπει επίσης να αναφέρει αμέσως τυχόν παραβίαση ή βλάβη στην συσκευασία και στο προϊόν (-τα). Ο πελάτης καλείται να ενημερώσει τον πωλητή για τυχόν προβλήματα σχετικά με την παράδοση των προϊόντων, προκειμένου ο πωλητής να βελτιώσει τον ποιοτικό έλεγχο των παρεχόμενων υπηρεσιών, άμεσα ή / και μέσω τρίτων.